loading...
اخبار ورزشی
ابوالفضل بازدید : 0 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)

 

سرمربی تراکتورسازی در مورد تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش گفت: دوست دارم اگر کی‌روش قرارداد بست 5 نفر از تیم ما را دعوت کند اگر او این کار را نکرد بهتر است نماند.

رسول خطیبی بعد از پیروزی 4 بر یک تیمش مقابل راه آهن و صعود تراکتورسازی به صدر جدول لیگ برتر، در مورد اینکه تراکتورسازی بازهم نیمه مربیان را برد، گفت: این پیروزی را به همه هوادارن تبریک می‌گویم خیلی خوب از بازی استقبال کردند. دست تک به تک بازیکنان درد نکند که با تمام وجود بازی کردند.این یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما بود همه فکر می‌کردند بعد از بازی با پرسپولیس همه مغرور می‌شوند. در نیمه اول خوب کار را شروع کردیم اما بعد از گل روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم. باید روی این مسئله کار کنیم. در کل بازی مالکیت توپ و موقعیت‌ما بیشتر بود. خدا را شکر می‌کنم بازیکنان تراکتورسازی به این اعتماد به نفس رسیدند که کارهای خود را انجام دهند.

وی افزود: باید خلاف صحبت شما جواب بدهم. بچه های ما در هر 2 نیمه خوب بودند اما نیمه دوم یکی از بهترین بازی‌های تراکتورسازی را در چند فصل اخیر دیدیم اما در نیمه اول هم از حریف بهتر بودیم.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه خاطرنشان کرد: همیشه بهترین نفرات تمرین را به زمین می‌فرستدم این بازی هم تغییراتی داشتیم و تا آخر عمرم بهترین بازیکنان را به زمین می‌‌فرستم.

خطیبی در مورد اینکه چه برنامه‌ای برای لیگ قهرمانان آسیا دارد، گفت: هر بازی برایم مهم است و از الان به آسیا و جام حذفی فکر نمی‌کنم باید پله به پله برویم و از الان فکرم بازی با استقلال خوزستان است.

وی در ادامه در مورد اینکه تراکتورسازی در نیمه اول بعد از گل راه آهن بازی همیشگی خود را نکرد، افزود: به دیدگاه همه احترام می‌گذارم هر کس نظری دارد و از صحبت‌های شما استفاده می‌کنم. تغییراتی که در نیمه دوم دادیم دنبال بهتر کردن تیم بودیم. نیمه دوم ابراهیمی را عقب تر کشیدیم و تغییر تاکتیکی دادیم تا تیم بهتر شود. حریفان هم تلاش می‌کنند و در دقایقی بهتر هستند اما من سعی کردم با تغییراتی که در تیم به وجود می‌آورم کیفیت تیم را بالا ببرم.امروز مدافعان ما یکی از بهترین بازی‌های خود را کردند. از مدافعان تیم بسیار رضایت دارم. موقعیت به حریف ندادیم و توپ‌ها اول را زدیم. فوتبالی که تراکتورسازی انجام می‌دهد و 13 گل در 4 بازی زده است اگر بچه‌های ما ادامه بدهند کل ایران طرفدار تراکتورسازی می‌شود.

در ابتدای صحبت‌هایم گفتم ما روی ایستگاهی ضعف داریم
مقا

بل پدیده و به نوعی مقابل پرسپولیس از روی این نقطه گل خوردیم و باید در ادامه این ضعف را هم برطرف کنیم.

خطیبی : تا نیم فصل اصلا به جدول نگاه نکنید. من به جدول نگاه نکردم و بازی به بازی جلو می‌رویم باید امتیازات را در نیم فصل اول جمع کنیم در نیم فصل دوم دروازه کوچک می‌شود ما در نیم فصل دوم با جذب نفرات جدید برنامه داریم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه محسن دلیر خیلی خوب بازی می‌کند اما سال قبل به او بازی داده نمی‌شد، گفت: بازیکنی را که می‌آورم حتما چیزی از او دیدم. اول فصل می‌گفتند باید جای دلیر کس دیگری بیاید. با حمایت شما و هواداران الان جواب صبر خود را گرفتید و دلیر با اعتماد به نفسی که به دست آورده بسیار مثمر ثمر نشان داده است. امیدوارم او هم مثل سایر بازیکنان همین روند را ادامه دهد. هر کس در تمرین خوب باشد بازی می‌کند و بازیکنان هم این مورد را متوجه شدند.

خطیبی در مورد برکناری عجیب علی دایی، خاطرنشان کرد: کوچکتر از همه مربیان از لحاظ سنی و فنی هستم. اگر ریش سفید مربیان ایران و رئیس کانون مربیان بودم بیانیه می دادم مربیان اعتصاب کنند باید طوری رفتار کنیم

که به شخصیت مربیان بی احترامی نشود درخشان به جای علی دایی آمده که قابل احترام است اما او بداند اگر او هم نتیجه نگیرد بدتر از این برخورد با او خواهد شد مدیران غیر فوتبالی نباید وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد که اینطور برخورد شود فقط این برخوردها فقط در فوتبال ایران می‌شود.

خطیبی در مورد شرایط محمد ابراهیمی خاطرنشان کرد: ابراهیمی از شرایط بازی دور است او دو سال بود بازی نمی‌کرد اما یکی از بازیکنانی که به بهترین شرایط کار می‌کند او است باید به او کم کم بازی دهیم که به شرایط خوب برسد از دقیقه 25 به بعد خوب کار کرد و او هم می‌تواند مثل محسن دلیر شرایط خوبی پیدا کند.

سرمربی تراکتورسازی در مورد تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش گفت: دوست دارم اگر کی‌روش قرارداد بست 5 نفر از تیم ما را دعوت کند اگر او این کار را نکرد بهتر است نماند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 72